Dostawa
Reklamacja
Złóż reklamację w ciągu 24h od momentu otrzymania przesyłki, jeśli Twój zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu, jest niezgodne z zamówieniem lub wadliwe.

Wejdź na swoje konto i znajdź zamówienie
W ciągu 24h od momentu otrzymania przesyłki możesz złożyć reklamację. Żeby to zrobić to najpierw znajdź zamówienie na koncie, z którego zostało złożone.

Wypełnij formularz reklamacyjny
Przy odpowiednim zamówieniu wciśnij przycisk “Reklamacja lub zwrot” i wypełnij formularz. Podaj powód, opisz sytuację i dodaj zdjęcia, które pomogą mi zrozumieć sytuację

Poczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia
Po przesłaniu formularza otrzymasz ode mnie potwierdzenie zgłoszenia reklamacji na podany adres e-mail. W ciągu 7 dni roboczych otrzymasz moją decyzję na mail i będzie widoczna na Twoim koncie w moim sklepie.
Zwroty
Na zwrot zamówienia masz 14 dni roboczych od daty zakupu. Zwracany produkt powinien być bez żadnych śladów użytkowania w tym bez wypełnionych treści w środku.
UWAGA: Kartki na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Wejdź na swoje konto i znajdź zamówienie
W ciągu 14 dni od realizacji zamówienia możesz zwrócić produkt bez podawania powodu. Żeby to zrobić to najpierw znajdź zamówienie na koncie, z którego zostało złożone.

Wypełnij formularz reklamacyjny
Przy odpowiednim zamówieniu wciśnij przycisk “Reklamacja lub zwrot” i wypełnij formularz.

Poczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia
Po przesłaniu formularza otrzymasz ode mnie potwierdzenie zgłoszenia zwrotu na podany adres e-mail. W ciągu 7 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy na konto, z którego była dokonana płatność, jeśli produkt podlega zwrotowi.
Reklamacja
Złóż reklamację w ciągu 24h od momentu otrzymania przesyłki, jeśli Twój zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu, jest niezgodne z zamówieniem lub wadliwe.

Wejdź na swoje konto i znajdź zamówienie
W ciągu 24h od momentu otrzymania przesyłki możesz złożyć reklamację. Żeby to zrobić to najpierw znajdź zamówienie na koncie, z którego zostało złożone.

Wypełnij formularz reklamacyjny
Przy odpowiednim zamówieniu wciśnij przycisk “Reklamacja lub zwrot” i wypełnij formularz. Podaj powód, opisz sytuację i dodaj zdjęcia, które pomogą mi zrozumieć sytuację

Poczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia
Po przesłaniu formularza otrzymasz ode mnie potwierdzenie zgłoszenia reklamacji na podany adres e-mail. W ciągu 7 dni roboczych otrzymasz moją decyzję na mail i będzie widoczna na Twoim koncie w moim sklepie.
Zwroty
Na zwrot zamówienia masz 14 dni roboczych od daty zakupu. Zwracany produkt powinien być bez żadnych śladów użytkowania w tym bez wypełnionych treści w środku.
UWAGA: Kartki na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Wejdź na swoje konto i znajdź zamówienie
W ciągu 14 dni od realizacji zamówienia możesz zwrócić produkt bez podawania powodu. Żeby to zrobić to najpierw znajdź zamówienie na koncie, z którego zostało złożone.

Wypełnij formularz reklamacyjny
Przy odpowiednim zamówieniu wciśnij przycisk “Reklamacja lub zwrot” i wypełnij formularz.

Poczekaj na rozpatrzenie zgłoszenia
Po przesłaniu formularza otrzymasz ode mnie potwierdzenie zgłoszenia zwrotu na podany adres e-mail. W ciągu 7 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy na konto, z którego była dokonana płatność, jeśli produkt podlega zwrotowi.