Najczęstsze pytnia
Czy mogę zamówić kartkę personalizowaną?
Oczywiście! Możesz zmodyfikować istniejący wzór kartki i zmienić tekst lub kolor po kontakcie ze mną lub stworzyć projekt na zamówienie, który będzie wykonany według Twojego pomysłu.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od typu produktu. Gotowe kartki są gotowe w przeciągu 3 dni roboczych, z wyjątkiem ślubnych, które z uwagi na mnogość personalizacji zajmują 7 dni roboczych. Zaproszenia na ślub i kartki projektowane na specjalne zamówienie są realizowane w 14 dni roboczych.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, jest taka możliwość, jednak jedynie na terenie Wrocławia. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji to po zakupie skontaktuj się ze mną, a ustalimy dogodny termin i miejsce odbioru.
Czy każda kartka jest malowana ręcznie?
Nie, wzór kartki został namalowany akwarelami, następnie zeskanowany i wydrukowany. Dzięki temu kartki są bardziej dostępne, a zamówienia szybciej realizowane! Ale nie martw się, jeśli chcesz ręcznie malowaną kartkę, jest taka możliwość!
Czy mogę zwrócić zamówioną kartkę?
Zwrotowi podlegają tylko gotowe kartki w ciągu 14 dni od daty realizacji zamówienia, jeśli nie noszą śladów użytkownia (np. wpisanego tekstu w środku). Kartki personalizowane lub robione na zamówienie nie mają takiej możliwości.
Co mam zrobić, jeśli kartka przyszła uszkodzona?
Jeśli otrzymana kartka jest uszkodzona to w ciągu 24h od otrzymania przesyłki możesz ją zareklamować. Rozpatrzę Twój wniosek i poinformuję Cię o mojej decyzji w ciągu 7 dni roboczych.
Czy personalizacja zaproszeń jest dodatkowo płatna?
W przypadku gotowych kartek personalizacja (np. dodanie imienia, dedykacji, zmiana tekstu) jest dodatkowo płatna. Natomiast przy zaproszeniach z personalizacją oraz kartkach ślubnych personalizacja jest już wliczona w koszt zamówienia, jeśli wybierzesz taką opcję na karcie produktu zanim dodasz je do koszyka.
Czy muszę mieć gotową listę gości, żeby złożyć zamówienie na zaproszenie?
Nie martw się, jeśli nie masz jeszcze listy gości, możesz zamówić zaproszenia wcześniej! Najpierw przygotowujemy projekt graficzny, a dopiero na końcowym etapie dodajemy nazwiska gości. Masz więc czas, by dopracować listę.
Czy można zamówić zaproszenia w innym języku niż polski?
Tak, oczywiście! Na etapie projektowania za dodatkową opłatą, możemy dostosować treść zaproszenia do dowolnego języka, który preferujesz. Wystarczy, że prześlesz mi gotowy tekst.
Czy można przyśpieszyć realizację zamówienia?
Tak, istnieje taka możliwość, ale najpierw proszę o kontakt ze mną, aby sprawdzić dostępność przyspieszonej realizacji. Jeśli realizacja w krótszym czasie jest możliwa, wiąże się to z dodatkową opłatą w wysokości +30% wartości zamówienia.
Czy można zamówić same koperty?
Nie, koperty nie są sprzedawane oddzielnie. Są one częścią kompletu, który składa się z niej, kartki oraz ozdobnego sznurka. Zamówienia obejmują pełny zestaw, aby zapewnić spójny wygląd i wyjątkową prezentację kartki.