Przejdź do treści

Moni Greeting Cards

Regulamin sklepu

Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Serwisie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem 
moni-cards.pl (dalej: „Sklep”), prowadzonego przez Monikę Zielińską osobę fizyczną prowadzącą sprzedaż nierejestrowaną zgodnie z art. 5 ustawy Prawo Przedsiębiorców.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:

    a) adres email: kontakt@moni-cards.pl

    b) numer telefonu: +48 733 538 545
  3. Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności w zakresie sprzedaży nierejestrowanej.
  4. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż ręcznie robionych kartek oraz zaproszeń gotowych lub projektowanych na zamówienie.
  5. Regulamin określa zasady i tryb zawierania umów wykonania usługi serwisu na odległość za pośrednictwem Strony Internetowej oraz tryb odstąpienia od umowy przez Klienta w tym:

    a) warunki rozwiązania umowy sprzedaży

    b) prawo odstąpienia od umowy sprzedaży

    c) sposób dokonania płatności 

    d) koszty, sposoby i terminy dostawy produktów 

    e) tryb postępowania reklamacyjnego i gwarancyjnego 

    f) pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  6. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Usługa odbywa się na podstawie jego wersji, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  7. Każdy Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na Stronie Internetowej w hiperlink „Regulamin”. 
  8. Wszystkie informacje zawarte na Stronie Internetowej odnoszące się do usług nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.) lecz zaproszenia do zawarcia umowy w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanej Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.
  9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących aktów prawnych.

§ 2 Definicje

  1. Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.
  2. Klient – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej. Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Klientów, jak też Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca – który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.
  5. Towar/Produkt – rzecz ruchoma, produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym oraz usługa wykonania indywidualnego projektu na zamówienie świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221 ze zm.).
  6. Umowa – umowa sprzedaży Usług na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Koszyk lub Formularz zamówienia indywidualnego.
  7. Sklep – internetowa platforma handlowa, należąca do Sprzedawcy, dostępna pod domeną: moni-cards.pl, za pośrednictwem której Klient może zakupić od Sprzedawcy Produkty.
  8. Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sklepu na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.
  10. Formularz Zamówienia Indywidualnego – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może przesłać zapytanie o projekt indywidualny.
  11. Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
  12. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich. Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Klienta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
  13. Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji
z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
  14. Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.
  15. Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się Klientom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.
  16. Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje internetową platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformę handlową lub umożliwia korzystanie z tej platformy.

§ 3 Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  2. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania, w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.
  3. Podana kwota w zamówieniu końcowym  tworzonym po dodaniu produktów do koszyka oraz wybraniu sposobu dostawy stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto).
  4. Jeżeli Klient zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Klienta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Klienta.
  5. Zamówienia projektów na zamówienie są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza, dokonanego za pośrednictwem strony: moni-cards.pl lub e-mailowo na adres: kontakt@moni-cards.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  6. Kwota należna za projekt indywidualny jest podawana Klientowi po zapoznaniu się przez Sprzedawcę z podanymi danymi w Formularzu Indywidualnego Zamówienia lub/i po kontakcie telefonicznym lub/i mailowym z Klientem. Przed rozpoczęciem prac nad realizacją projektu, Klient musi w sposób niebudzący wątpliwości zaakceptować przedstawioną Wycenę.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  8. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Usługi z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
  9. Zamówienie Produktu realizuje się w następujący sposób:

    a) Wybór Produktów na stronie internetowej Sklepu i jeśli to wymagane podanie odpowiednich informacji z nim związanych (np. kolor), a nastęnie dodanie ich do koszyka.

    b) Zatwierdzenie wyboru Produktów w Koszyku, a potem wybór sposobu dostawy, punktu odbioru i opcji płatności.

    c) Opłacanie Zamówienia w ciągu 72h od akceptacji na stronie Internetowej Sklepu.

    d) Realizacja zamówienia przez Sprzedawcę. Podczas procesu informuje o zmianie statusu Zamówienia Klienta.

    e) Po zakończeniu prac Sklep informuje Klienta o tym fakcie i wysyła Produkt do wskazanego punktu lub przekazuje go osobiście w ustalonym miejscu na terenie Wrocławia w ciągu 7 dni.
  10. Kartka na zamówienie jest realizowana w następujący sposób:

    a) Wysłanie Formularza Projektu Indywidualnego lub maila na adres: kontakt@moni-cards.pl, podając informacje niezbędne do oszacowania kosztów wykonania projektu i danych osobowych.

    b) Kontakt Sprzedawcy z Klientem w celu ustalenia szczegółow jeśli podane informacje były niewystarczające lub niekompletne.

    c) Po otrzymaniu wyceny, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę czy akceptuje realizację Usługi czy chce z niej zrezygnować.

    d) Po uzyskaniu wyraźnej zgody Klienta na realizację Usługi i otrzymania od niego zaliczki w wysokości 25% wartości zamówienia, Sprzedawca przystępuje do pracy. Podczas procesu informuje o zmianie statusu Zamówienia Klienta, a także kontktuje się z nim regularnie w celu ustalenia szczegółów projektu.

    e) Po zakończeniu prac Sklep informuje Klienta o tym fakcie i wysyła Produkt do wskazanego punktu lub przekazuje go osobiście w ustalonym miejscu na terenie Wrocławia w ciągu 7 dni.
  11. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:

    a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.

    b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  12. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sprzedającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00) Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie: 18:00
w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  13. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:

    a) E-mail – kontakt@moni-cards.pl

    b) Telefon – +48 733 538 545
  14. Sprzedawca nie weryfikuje autentyczności recenzji Klientów na temat zakupionych w Sklepie Produktów
  15. Wszelkie opinie lub rekomendacje, które zostały sporządzone na płatne zamówienie Sprzedawcy, zostaną oznaczone w Sklepie, jako opinie lub rekomendacje sponsorowane.
  16. Termin realizacji zamówienia jest określony indywidualnie dla każdego Produktu.
  17. Do każdego zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu w postaci rachunku lub innego dowodu sprzedaży. Na życzenie Klienta może zostać wystawiona faktura bez VAT (zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.), którą Sprzedawca prześle drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

§ 4 Realizacja płatności

  1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

    a) gotówką przy odbiorze osobistym

    b) przelewem

    c) BLIK
  2. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
  3. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do 72h od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Sprzedającego.

§ 5 Prawo do reklamacji

  1. W przypadku wystąpienia wady Produktu, który został zakupiony na stronie internetowej Sklepu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  2. Reklamacje dotyczące jakości wykonanych usług należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@moni-cards.pl lub poprzez stronę internetową Serwisu w Panelu Klienta w zakładce „Reklamacja lub zwrot”.
  3. Złożona reklamacja powinna zwierać co najmniej oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), opis reklamowanego Produktu. W sytuacji gdy podane dane wymagają uzupełnienia, Sklep zwraca się do składającego reklamację o uzupełnienie przed jej rozpatrzeniem.
  4. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Sklep przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
  5. Jeśli Sklep nie ustosunkuje się przed upływem terminu 7 dni do zgłodzenia uznaje się, że uznał żądanie Klienta za uzasadnione.

§ 6 Odstąpienie od umowy

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów, które są kartkami gotowymi, bez personalizacji i modyfikacji Klienta. Jest to możliwe tylko jeśli Produkt zostanie zwrócony w stanie niepogorszony, bez widocznych śladów użytkowania (np. wypełnione życzeniami wnętrze).
  2. Zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@moni-cards.pl lub poprzez stronę internetową Serwisu w Panelu Klienta w zakładce „Reklamacja lub zwrot”.
  3. Zgłoszenie powinna zwierać co najmniej oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, telefon kontaktowy), opis Produktu. W sytuacji gdy podane dane wymagają uzupełnienia, Sklep zwraca się do składającego reklamację o uzupełnienie przed rozpatrzeniem.
  4. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszenia w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Sklepprzedłuża okres rozpatrywania zgłoszenia.
  5. Z uwagi na charakter Usługi kartek realizowanych na zamówienie, Klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta. Świadczone usługi dotyczą projektu graficznego i tworzenia kartek ręcznie, które są realizowane zgodnie ze specyfikacją zamówienia i nie podlegają zwrotowi.
  6. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z realizacji kartki na zamówienie, jednakże rezygnacja nie zwalnia go z obowiązku uiszczenia opłat za już wykonane usługi lub poniesione przez Sprzedającego koszty.

§ 7 Ochrona danych

  1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1-88.
  2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
  3. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.
  4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1-88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
  6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  4. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  6. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  7. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Klineta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  8. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne
lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.
error: Zdjęcia objęte prawami autorskimi!